• FAQ

O co pytają klienci?

Sprawdź najczęstsze pytania i nasze odpowiedzi.

Jakie wyposażenie znajdę w apartamencie i czego nie muszę zabierać ze sobą?

Każde z naszych mieszkań wyposażone jest w żelazko, suszarkę do włosów, czyste i świeże ręczniki oraz pościel, wygodne łóżka, telewizor, żel pod prysznic oraz mydło.


Pozostałe wyposażenie znajdziesz w opisie konkretnych mieszkań.

Czy jest pościel, ręczniki?

Tak. Standardem w naszych mieszkaniach jest świeża pościel oraz czyste ręczniki.

Gdzie odbieramy klucze?

Dla twojej wygody w Białymstoku klucze odbierzesz w naszym biurze przy ul. Lipowej 19/21, I piętro w godzinach od 15.00 do 21.00 w każdy dzień tygodnia.


Lublin, Kraków – po wcześniejszym umówieniu z osobą odpowiedzialną ze przekazanie kluczy. Zazwyczaj wystarczy telefon 30 min przed planowanym przyjazdem.

Jakie jest wyposażenie kuchni?

W naszych mieszkaniach znajdziesz dobrze wyposażoną kuchnię tj. czajnik, garnki, talerze, sztućce, szklanki, kubki, jak również darmową kawę, herbatę oraz cukier.

Jak długo trwa doba hotelowa?

Doba hotelowa trwa w od godziny 15:00 do 11:00 dnia następnego.

Jaki jest rodzaj łóżek?

Szczegóły odnośnie naszych łóżek znajdziesz w opisie każdego apartamentu (pojedyncze, podwójne lub rozkładane kanapy) jedno jest pewne, większość naszych Klientów docenia ich wygodę.

Czy wystawiamy faktury?

Oczywiście, po każdym pobycie wystawiona jest Faktura Vat, która na Twoją prośbę zostanie wysłana do Ciebie drogą mailową. Po wcześniejszym ustaleniu istnieje możliwość odebrania również wersji papierowej.

Jakie są rodzaje płatności i kiedy się płaci (przed wyjazdem czy po)?

Za pobyt w naszych apartamentach zapłacisz gotówką lub kartą kredytową (Visa, Mastercard itp.) w dniu przyjazdu. Istnieje możliwość zapłaty w Dolarach lub Euro. Podczas rezerwacji telefonicznej lub przez stronę www mogą obowiązywać 30% przedpłaty płatne przelewem na konto lub kartą kredytową.

Czy jest możliwość wcześniejszego zameldowania?

Oczywiście jest możliwość wcześniejszego zameldowania w zależności od dostępności w danym dniu. Dlatego zawsze prosimy o kontakt telefoniczny abyśmy mogli przygotować apartament do Państwa dyspozycji i podać wcześniejszą godzinę zameldowania.

Czy jest możliwość późnego zameldowania?

Istnieje możliwość późnego zameldowania.


Bezpłatne zameldowanie jest do godziny 21:00 każdego dnia. Po tej godzinie obowiązuje dodatkowa opłata z wysokości 30 PLN. Istnieje możliwość zameldowania samodzielnie po wcześniejszej opłacie za pobyt w apartamencie. Klucze znajdziesz w skrzynce z kodem, która znajduję się przy drzwiach wybranych mieszkań. Kody wysyłamy po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie. Nie obowiązuje opłata dodatkowa


Apartament możesz opuścić o dowolnej godzinie, nie później niż godzina 11:00.

Czy jest Wi- Fi i gdzie jest hasło?

W każdym z naszych apartamentów do Twojej dyspozycji jest bezpłatne Wi-Fi. Hasło oraz inne informacje takie jak Regulamin znajduje się na drzwiach wejściowych do mieszkania.

Jaki jest minimalny czas pobytu?

Standardowo minimalny czas pobytu to jedna doba, ale mogą się zdarzyć dni, zwłaszcza w okresie Świąt i Sylwestra, kiedy może się to zmienić, wówczas takie informacje znajdziesz na naszej stronie.

Jak daleko jest do Centrum?

Zdecydowana większość naszych mieszkań znajduje się w samym Centrum miasta lub jego najbliższych okolicach. Szczegóły znajdziesz w opisie każdego z apartamentów.

Czy można w ciągu dnia zapraszać gości?

Oczywiście Twoi goście są zawsze u nas mile widziani, powinni oni opuścić apartament do godziny 22:00 i przestrzegać regulaminu.

Czy są opłaty dodatkowe?

Cena, którą płacisz za apartament jest ceną ostateczną. Dodatkowe opłaty, które mogą obowiązywać to opłata za przyjazd po godzinie 21:00 w wysokości 30 PLN (chyba, że meldujesz się samodzielnie, tzn., że wcześniej opłaciłeś/aś pobyt i klucze zostawimy w specjalnej skrzynce z kodami) lub opłata za Twojego pupila w wysokości 30 PLN. Informacje dotyczące wszystkich możliwych opłat znajdziesz w Regulaminie.

Czy możliwy jest pobyt ze zwierzęciem?

Tak, oczywiście Twoi pupile są u nas mile widziani. Obowiązuje opłata w wysokości 30 PLN.

Czy jest możliwość dostawienia łóżeczka dla dzieci?

Oczywiście w miarę dostępności możemy zostawić dodatkowe łóżeczko dla Twojego dziecka od 0 do 2 lat, daj nam tylko znać wcześniej. Nie obowiązuje żadna dodatkowa opłata.

Czy rezerwując mieszkanie dla jednej osoby ktoś będzie mieszkał ze mną?

Nie, wynajmując nasz apartament będziesz jedyną osobą, które będą w nim przebywały w danym czasie.

Czy jest parking?

Zależy od konkretnego apartamentu oraz jego lokalizacji. W części z nich dysponujemy darmowymi miejscami postojowymi w garażu podziemnym lub na terenie zamknietym przy budynku. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie apartamenu lub telefonicznie.

Skąd mogę się dowiedzieć co zjeść, zobaczyć dokąd warto pójść?

Tak jak Ty podróżujemy, wiemy jak ważne są to informacje. Dlatego na naszej stronie w karcie mieszkania znajdziesz nowoczesną wyszukiwarkę Stay for Longer, która odpowie na prawie wszystkie Twoje pytania w tym temacie. Oczywiście nasz personel jest zawsze chętny do pomocy.

Newsletter

Otrzymuj informacje o promocjach i ofertach specjalnych.